Stijlvolle Trouwkaarten > Vragen over het ontwerpen en bestellen van kaarten

Vragen over het ontwerpen en bestellen van kaarten

Wij proberen een zo gebruiksvriendelijke site te maken voor iedereen. Toch heb je misschien een vraag over deze site waar je snel antwoord op wilt hebben. Staat het antwoord op jouw vraag er hieronder niet bij, neem dan contact op d.m.v. het contactformulier. We helpen je graag!

Waar vind ik de prijzen?

In de bovenste balk staat het kopje PRIJZEN + INFO. Klik anders hier voor de prijzen van de kaarten. We hebben ook een handige prijscalculator.

Kunnen we een envelopje voor de cadeautip toevoegen?

Als je de kaart aan het bewerken bent in de kaartopmaker dan vind je in de map AFBEELDINGEN EN VERSIERINGEN de categorie CLIPART. In deze categorie staat een mapje met ICOONTJES ALGEMEEN. Kies hier uit een aantal verschillende mogelijkheden.

Kan de kleur van het envelopje ook worden aangepast?

Elke zwarte afbeelding uit de CLIPART kan van kleur worden gewijzigd. Klik de afbeelding aan en selecteer rechts achter het kopje OMKLEUREN de juiste kleur of voer een kleurcode in.

Hoe voeg ik onze eigen afbeelding toe in de kaart?

In de kaartopmaker verwijder je eerst de voorbeeld foto of afbeelding van ons. In de link bovenhoek van de afbeelding zie je een rood kruisje. Zie je deze niet, trek dan met je muis de kaart opzij zodat het kruisje zichtbaar wordt en je het rode kruisje kan wegklikken. Ga in het rechtermenu naar AFBEELDING EN VERSIERINGEN. Klik op VOEG FOTO TOE. Selecteer op je eigen computer de afbeelding die je wilt uploaden. Klik daarna op UPLOADEN. De afbeelding verschijnt links op de kaart. Je kunt de kaart op de goede plaats zetten. Als het uploaden van een afbeelding niet zo makkelijk gaat, stuur ons dan een mailtje want we helpen je graag.

Waar kan ik de bestelde proefdruk terug vinden?

Door op LOGIN IN - rechts bovenaan te klikken ga je naar de pagina waar je je inloggegevens (emailadres en wachtwoord) mag invullen. Daarna kom je terug op de home pagina. Klik op MIJN ACCOUNT naast LOGIN boven aan de pagina. Als je de proefdruk hebt opgeslagen voordat je ging bestellen, dan kun je in de map van EIGEN COLLECTIE je proefdruk vinden. Heb je de proefdruk niet opgeslagen dan vind je deze in de map BESTELLINGEN. Klik op de afbeelding van de proefdruk waardoor je naar de kaart-op-maker gaat. Kies voor VORIGE STAP om aanpassingen aan te brengen. Kun je de kaart niet meer terug vinden, neem dan contact met ons op.

Betaal ik verzendkosten?

Voor een bestelling van meerdere kaarten betaal je bij ons GEEN verzendkosten! Voor een proefdruk betaal je ook geen verzendkosten. Voor het versturen van een bestelling naar België brengen we €3,50 verzendkosten in rekening.

Kan het logo van Stijlvolle Trouwkaarten achter op de kaart verwijderd worden?

Elke kaart heeft automatisch ons logo achterop de kaart staan. Wij zijn trots op de kwaliteit van onze kaarten en de service die we bieden en willen daarom onze naam aan de kaarten verbinden. We kunnen wel met je meekijken naar de positie en kleur van het logo. Stuur ons een mailtje en we passen het logo aan zodat jullie tevreden zijn en ons logo wel gedrukt wordt.

Hoe weet ik zeker dat de uitlijning goed is?

Boven de kaart staat een rasterknopje. Klik deze aan en je ziet ruitjes over de kaart. Nu kun je eenvoudig de afbeeldingen en teksten uitlijnen. Wil je dat wij de kaart nog een keer nakijken, neem dan contact met ons op.


Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: