Vragen over: Ontwerp | Bestellen | Prijzen en betalen | Mijn account

Ontwerpen

Hoe zorg ik ervoor dat alles in het midden staat?
Gebruik de magnetische functie in de editor om de tekst in het midden te zetten. Je kunt ook de rasterknop aanzetten of de waarden op de x- en y-as millimeter precies bepalen. Neem contact met ons op als je er niet uitkomt.
Kan ik alles in één stijl bestellen?
Ja, bijpassende ontwerpen kunnen gemaakt worden voor elke trouwkaart of Save the Date-kaart. Veel bijpassende ontwerpen zijn al beschikbaar op de site. Je kunt ook zelf een kopie van je kaart maken en de tekst aanpassen. Wij kunnen je ook helpen door de ontwerpen in je account klaar te zetten. Vul hiervoor dit formulier in. Deze service is zonder extra kosten.
Hoe kan ik de kleur aanpassen?
Selecteer het item en kies bij KLEUR een andere kleur. Je kunt ook een #-code invoeren.
Kan mijn kaart ook in een andere vorm?
Ja, we kunnen een enkele kaart omzetten naar een dubbele kaart of een vierkante kaart naar een staande kaart. Vul dit formulier in en we zetten het zonder extra kosten klaar in je account.
Kan ik voor (goud)folie kiezen? En hoe doe ik dat?
Klik het tekstvak of de afbeelding aan en kies bij KLEUR een van de foliekleuren. Je kunt op voor- en achterkant folie laten drukken, wat de prijs beïnvloedt. Let op: op hout en kraft kunnen we geen folie drukken. Welkomstborden en gastenboeken kunnen ook niet met folie gedrukt worden.
Hoe maak ik een kaart voor daggasten en avondgasten?
Maak een kopie van je kaart in de kaartopmaker. We adviseren om eerst een proefdruk van de daggastenkaart te bestellen. Is deze naar wens? Maak dan een kopie en pas de tekst aan voor de avondgasten.
Hoe maak ik een trouwhuisstijl zodat alles matcht?
Optie 1: Werk in twee tabbladen. In de ene staat je trouwkaartontwerp, in de andere een blanco kaart of product. Kopieer en plak teksten en afbeeldingen.
Optie 2: Wij kunnen je helpen. Vul dit formulier in en wij zetten de ontwerpen klaar in je account, waarna je zelf de teksten kunt aanpassen. Dit is een service zonder extra kosten.
Kan ik mijn eigen ontwerp uploaden?
Ja, je kunt een eigen ontwerp uploaden, net zoals je een foto zou uploaden. Zorg dat je dit per zijde doet. Vraag onze klantenservice om specificaties als die graag wilt hebben.
Hoe weet ik zeker dat er geen spelfout op mijn kaart staat?
Bestel eerst een proefdruk en laat deze door een derde persoon controleren. We geven je tips in ons artikel over het voorkomen van spelfouten. Twijfel je nog? Neem contact met ons op voor hulp.

Bestellen

Wanneer moet ik de trouwkaarten bestellen?
We adviseren om minimaal 10 dagen voor de verzenddatum te bestellen. Bereken wanneer je de trouwkaarten mag versturen met onze calculator. Je ontvangt dan een handig overzicht.
Waarom moet ik een proefdruk bestellen?
We adviseren om minimaal 10 dagen voor de verzenddatum te bestellen. Bereken wanneer je de trouwkaarten mag versturen met onze calculator. Je ontvangt dan een handig overzicht. Meer info over de proefdruk.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Afhankelijk van wat je bestelt, doen we ons best het zo snel mogelijk te leveren. Als je kaarten voor 18.00 uur op een werkdag kaarten bestelt, worden deze 's avonds al verstuurd. Voor andere ontwerpen laten we tijdens het bestellen weten wanneer de levering zal plaatsvinden.
Zit het product (bijv. lakzegel of touwtje) bij de bestelling van de kaart inbegrepen?
Nee, we inspireren je om een product bij de kaart te bestellen zodat deze nog stijlvoller wordt. Bij het bestellen van een proefdruk kun je wel een voorbeeldsetje bestellen. Bij een grote oplage bestel je de producten apart bij je kaarten. De kosten voor het product komt er dus nog bij.
Waar vind ik alle producten?
Alle producten bij de trouwkaarten kun je hier vinden. De producten voor de bruiloft kun je hier vinden.
Ik heb besteld en zie een fout. Wat moet ik doen?
Bel zo snel mogelijk, omdat je bestelling bijna direct verwerkt wordt. Bel de klantenservice op: 085-743 0766. Buiten werktijden kun je een mail sturen naar info@stijlvolletrouwkaarten.nl.
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Wat moet ik doen?
Bel of mail ons zodat we kunnen uitzoeken waar je bestelling is. Bel de klantenservice op: 085-743 0766. Buiten werktijden kun je een mail sturen naar info@stijlvolletrouwkaarten.nl.
Helaas ben ik niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Dit is natuurlijk vervelend en niet de bedoeling. Bel ons of mail (graag inclusief foto’s) altijd je klacht, zodat we snel kunnen helpen en een oplossing kunnen aanbieden.
Hoe weet ik zeker dat er geen spelfout op mijn kaart staat?
Bestel eerst een proefdruk en laat deze door een derde persoon controleren. We geven je tips in ons artikel over het voorkomen van spelfouten. Twijfel je nog? Neem contact met ons op voor hulp.

Prijzen en betalen

Hoeveel kost een kaart?
Gebruik onze prijzencalculator op elke productpagina om zelf de prijs te berekenen. De prijs hangt af van aantal, papiersoort, vorm, formaat, envelop, materiaal en luxe afwerking.
Zit het product (bijv. lakzegel of touwtje) bij de prijs van de kaart inbegrepen?
Nee, we inspireren je om een product bij de kaart te bestellen zodat deze nog stijlvoller wordt. Bij het bestellen van een proefdruk kun je wel een voorbeeldsetje bestellen. Bij een grote oplage bestel je de producten apart bij je kaarten. De kosten voor het product komt er dus nog bij.
Betaal ik verzendkosten?
Voor bestellingen boven €75,- betaal je géén verzendkosten. Ook voor het versturen van de eerste proefdruk betaal je geen verzendkosten. Voor overige bestellingen hanteren we verzendkosten conform de marktprijs.
Kunnen jullie een offerte maken?
Gebruik onze prijzencalculator op elke productpagina om zelf de prijs te berekenen. De prijs hangt af van aantal, papiersoort, vorm, formaat, envelop, materiaal en luxe afwerking. 
Is het mogelijk een factuur van mijn bestelling te ontvangen?
Je vindt de factuur in je account onder MIJN BESTELLINGEN als je bestelling is verstuurd. Klik op het pdf-icoontje naast de bestelde kaarten om de factuur te downloaden.
Kan ik een PDF van mijn kaart krijgen?
Ja, bij een bestelling van meer dan 50 kaarten is dit een gratis service. Dit bestand mag je gebruiken voor alle details op de bruiloft die je niet bij ons kunt bestellen.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
"De meeste bestellingen op Stijlvolletrouwkaarten.nl zijn maatwerk, elke bestelde kaart of product wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op deze bestellingen. We vinden het belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Ben je onverhoopt ontevreden? Neem dan contact met ons op, want we helpen je graag om een oplossing te vinden.
Voor een aantal producten geldt dat het géén maatwerk producten zijn zoals houten elementjes, strikjes, touw, lint, lakzegels, enveloppen en pocketfolds etc. Het herroepingsrecht verstrijkt 14 dagen nadat onze producten bij jou zijn bezorgd. Binnen deze 14 dagen mag je de producten zonder opgaaf van reden retour zenden. Graag ontvangen wij voordat je je bestelling retour zendt een mailtje op info@stijlvolletrouwkaarten.nl waarin je je herroeping aanmeldt."

Mijn account

Waarom moet ik een account maken?
Een account is handig om je ontwerpen op te slaan en later verder te werken. Ook vind je alle info over je bestelling daar.
Waar vind ik mijn opgeslagen ontwerpen?
Deze staan in je account onder het kopje EIGEN COLLECTIE. Heb je geen account en wel een bestelling gedaan? Neem contact met ons op zodat we je ontwerp kunnen opzoeken.
Hoe sla ik mijn ontwerp op?
Een ontwerp dat je mooi vindt, kun je een "hartje" geven, zodat deze bewaard wordt in de EIGEN COLLECTIE van je ACCOUNT. Heb je een ontwerp gemaakt in de editor? Dan kun je deze opslaan.
Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?
We sturen je mailings met betrekking tot bestelbevestigingen en verzending. We vragen om toestemming om andere stijlvolle mails te mogen sturen. Verder worden je gegevens niet gebruikt of aan derden verstrekt.
Kan mijn account verwijderd worden?
Ja, neem contact op met de klantenservice en laat ons weten met welk e-mailadres je een account hebt.