Stijlvolle Trouwkaarten > Vragen over het ontwerpen en bestellen van kaarten

Antwoord op jouw vraag over Stijlvolle Trouwkaarten

Wij proberen een zo gebruiksvriendelijke site te maken voor iedereen. Toch heb je misschien een vraag over deze site waar je snel antwoord op wilt hebben. Staat het antwoord op jouw vraag er hieronder niet bij, neem dan contact op d.m.v. het contactformulier. We helpen je graag!

Waar vind ik de prijzen?

Als je een mooie kaart hebt gevonden en daarop klikt, dan kom je op de productpagina. Daar kun je alle informatie over je kaart vinden. Ook de prijzencalculator kun je daar invullen zodat je de prijs kunt berekenen. 

Drukken jullie ook goud?

JA! Wij kunnen jullie trouwkaart voorzien van goudfolie, zilverfolie of koperfolie. Een prachtige folie laag komt op de kaart te liggen voor een exclusieve uitstraling. De werkwijze en prijzen van de kaarten met folie zijn anders dan onze andere collectie kaarten, dus lees goed de werkwijze op deze pagina. De collectie kaarten met folie bekijk je hier.

Wat is het verschil tussen een goudlook en goudfolie?

We hebben ontdekt dat als je de kleur verguld op een glimmend papiersoort drukt, dat je een goudlook krijgt. Dit is dus geen echte folie maar een kleur die een goud glans geeft. Dit hebben we ook gedaan met details waar we een glimmende afbeelding achter geplaatst hebben. Deze geven ook een goudlook.
Goudfolie is een echt dekkende laag folie die op de kaart ligt. Goudfolie hoort bij de exclusieve collectie en heeft een andere werkwijze en prijs.

Wil je geen extra kosten maken maar wel een mooie glans op jullie trouwkaart? Kies dan voor een trouwkaart met een goudlook uit de collectie en laat deze afdrukken op parelmoerpapier of Ivory Gold papier. 

Ik wil goudfolie op mijn trouwkaart. Kan dat?

Neem contact met ons op om jullie trouwkaart in het goede drukproces te krijgen. We hebben een speciale collectie kaarten met goudfolie, zilverfolie en koperfolie. Je kunt ook een kaart met een folie helemaal zelf maken. Lees de aanwijzing op de kaart goed.

Kan ik een kopie maken van de kaart voor onze receptiegasten?

Het is mogelijk om een kopie te maken van jullie kaart. Zo maak je een kaart voor andere gasten zoals recpetiegasten of avondgasten. Of een kaart in een andere taal. Als je de kaart hebt geopent in de kaartopmaker, dan vind je links boven (alleen voor desktop) het woord BESTAND. Daaronder kun je kiezen EEN KOPIE MAKEN. Je kunt de naam van deze kaart wijzigen boven de kaart met het pennetje.

Kunnen we een envelopje voor de cadeautip toevoegen?

Als je de kaart aan het bewerken bent in de kaartopmaker dan vind je in de map AFBEELDINGEN EN VERSIERINGEN een mapje met ICOONTJES ALGEMEEN. Kies hier uit een aantal verschillende mogelijkheden.

Kan de kleur van het envelopje ook worden aangepast?

Elke zwarte afbeelding uit de CLIPART kan van kleur worden gewijzigd. Klik de afbeelding aan en selecteer rechts achter het kopje KLEUR de juiste kleur of voer een kleurcode in.

Hoe voeg ik onze eigen afbeelding toe in de kaart?

In de kaartopmaker verwijder je eerst de voorbeeld foto of afbeelding van ons. In de link bovenhoek van de afbeelding zie je een rood kruisje. Zie je deze niet, trek dan met je muis de kaart opzij zodat het kruisje zichtbaar wordt en je het rode kruisje kan wegklikken. Ga in het rechtermenu naar AFBEELDINGEN EN VERSIERINGEN. Klik op UPLOAD EIGEN FOTO. Selecteer op je eigen computer de afbeelding die je wilt uploaden. Klik daarna op UPLOADEN. De afbeelding verschijnt links op de kaart. Je kunt de foto/afbeelding op de goede plaats zetten. Als het uploaden van een afbeelding niet zo makkelijk gaat, stuur ons dan een mailtje want we helpen je graag.

Waar kan ik de bestelde proefdruk terug vinden?

Door op LOGIN - rechts bovenaan te klikken ga je naar de pagina waar je je inloggegevens (emailadres en wachtwoord) mag invullen. Daarna kom je terug op de home pagina. Klik op ACCOUNT boven aan de pagina. Als je de proefdruk hebt opgeslagen voordat je ging bestellen, dan kun je in de map van EIGEN COLLECTIE je proefdruk vinden. Heb je de proefdruk niet opgeslagen dan vind je deze in de map BESTELLINGEN. Klik op de afbeelding van de proefdruk waardoor je naar de kaartopmaker gaat. Kies voor VORIGE STAP om aanpassingen aan te brengen. Kun je de kaart niet meer terug vinden, neem dan contact met ons op.

Betaal ik verzendkosten?

Voor een bestelling boven de €25,- betaal je bij ons GEEN verzendkosten! Voor een proefdruk betaal je ook geen verzendkosten. Ook voor Belgie vragen we GEEN verzendkosten bij bestellingen >€25,-.

Kan het logo van Stijlvolle Trouwkaarten achter op de kaart verwijderd worden?

Elke kaart heeft automatisch ons logo achterop de kaart staan. Wij zijn trots op de kwaliteit van onze kaarten en de service die we bieden en willen daarom onze naam aan de kaarten verbinden. We kunnen wel met je meekijken naar de positie en kleur van het logo. Stuur ons een mailtje en we passen het logo aan zodat jullie tevreden zijn en ons logo wel gedrukt wordt.

Hoe weet ik zeker dat de uitlijning goed is?

Boven de kaart staat een rasterknopje. Klik deze aan en je ziet ruitjes over de kaart. Nu kun je eenvoudig de afbeeldingen en teksten uitlijnen. Ook kun je heel exact de X , Y en B, H invullen zodat je tekst of afbeeldingen gelijk staan. Wil je dat wij de kaart nog een keer nakijken, neem dan contact met ons op.

Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: