Alles over levertijd en bezorging

Normale levertijden

Standaard collectie (zonder luxe afwerking) - voor 18.00 uur besteld op werkdagen is 's avonds verzonden
Exclusieve collectie (zoals met folie, van hout of kraft) - voor 18.00 uur besteld is de volgende werkdag verzonden

Wij drukken en verzenden elke werkdag alle bestellingen - uitgezonderd de kaarten uit de exclusieve collectie. Na het drukken worden de kaarten aan de postbedrijven van Nederland en België aangeboden. Staat je antwoord over de bezorging niet op deze pagina, neem dan gerust contact met ons op tijdens werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur op telefoonnummer 085 - 743 07 66 of per mail.

Proefdruk standaard collectie

De proefdrukken die je op werkdagen vóór 18.00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden; dit betekent aangeboden bij PostNL. Deze proefdrukken passen door de brievenbus. PostNL doet zijn best om in Nederland binnen twee werkdagen te bezorgen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. In België wordt het aangeboden bij Bpost en wordt er binnen 5 werkdagen geleverd. Let op dat in Nederland op maandag geen post wordt bezorgd.

Proefdruk exclusieve collectie

De proefdrukken voor 18.00 uur besteld met een folie, van hout of kraft hebben een langer verwerkingproces en worden de volgende werkdag verstuurd. Deze proefdrukken passen door de brievenbus. PostNL doet zijn best om in Nederland binnen twee werkdagen te bezorgen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. In België wordt het aangeboden bij Bpost en wordt er binnen 5 werkdagen geleverd. Let op dat in Nederland op maandag geen post wordt bezorgd.

Bestelling van minder dan 20 kaarten/enveloppen

Bestellingen met minder dan twintig kaarten of enveloppen van Stijlvolle Trouwkaarten worden bezorgd door de postbode van PostNL. Deze bestellingen passen door de brievenbus. Kaarten uit de standaard collectie voor 18.00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. De kaarten uit de exclusieve collectie voor 18.00 uur besteld, worden binnen 2 werkdagen gedrukt en verzonden. PostNL en Bpost. PostNL doet zijn best om zo snel mogelijk te bezorgen. Wij hebben hier helaas geen invloed op.

Bestelling van meer dan 20 kaarten/enveloppen

Alle bestellingen vanaf twintig kaartjes en enveloppen worden bezorgd door de pakketdienst van PostN of DHLL. Voor al onze pakketbestellingen uit de standaard collectie geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld, worden dezelfde dag gedrukt en verzonden. De kaarten met een folie, van hout, kraft of luxe afwerking worden binnen 2-3 werkdagen aangeboden bij PostNL of DHL en Bpost. Van deze bestelling ontvang je automatisch een Track&Trace. Wanneer PostNL of DHL je niet thuis aantreft, en het pakje ook niet bij de buren heeft kunnen afleveren, dan proberen ze het de volgende dag nogmaals.

Bezorging in België

In België worden proefdrukken en bestellingen met minder dan 20 kaarten/enveloppen aangeboden aan Bpost en binnen 5 werkdagen geleverd. Bestellingen van boven de 20 kaarten/enveloppen worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Let erop dat in België op zaterdag niet altijd de post wordt bezorgd. Hier lees je meer over de bezorging in België.

Lees meer over: proefdrukken  | papiersoorten | prijzen | enveloppen | hoe het werkt | formaten | FAQ

Veel gestelde vragen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Alle postvervoerders dragen de uiterste zorg voor jouw bestelling. Echter hebben wij geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging. In het overgrote deel van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. Mocht het voorkomen dat dit niet het geval is dan horen wij dit graag van je zodat we direct actie kunnen ondernemen. Neem gerust contact op. Heb je een vraag over je pakket met kaarten omdat ze er nog niet zijn? Bel ons dan tijdens werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur op 085 - 743 07 66 of neem contact met ons op per mail.

Kan ik zelf de verzenddatum bepalen?

Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen. Let op dat dit de verzenddatum is, op die dag wordt het pakket aangeboden bij postbezorgers. Wil je de kaarten op een specifieke dag ontvangen, houd dan rekening met 2 werkdagen om er zeker van te zijn dat het op tijd bezorgd wordt.

Ik heb een proefdruk besteld, maar geen Track&Trace code ontvangen?

Dat klopt, alleen bij bestellingen vanaf 20 kaarten/enveloppen wordt bij elke bestelling automatisch een mail vanuit Track&Trace verzonden. De bezorging van het pakket kan met de link uit de persoonlijke mail gecheckt worden.

Wat zijn de verzendkosten?

Het verzenden van de 1e proefdruk is gratis. Je betaalt €3,95 / €4,95 voor het versturen van je bestelling.

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Waarschijnlijk is het onderweg beschadigd, dit kan gebeuren. Bel ons tijdens werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur op 085 - 743 07 66 of neem contact met ons op per mail zodat we dit snel kunnen oplossen.